Butikkansvarlig

I stillingen som butikkansvarlig har du ansvaret for butikken hvor man møter kunder og finner tilpassede løsninger for rigg- og dekksutstyr til seilbåt. Man må ha kunnskap om rigg- og dekksutstyr samt sette seg inn i produktene som føres slik at man har den kunnskap som trengs i møte med kunden. Som butikkansvarlig jobber man tett med og rapporterer til daglig leder.
Stillingstype: fast stilling, mulighet for noe sesongjustering. Oppstart 01.04.19 for innføring og opplæring av arbeidsoppgaver, datoen kan diskuteres.

Eksempel på arbeidsoppgaver:
- Kontakt med kunder
- Salg av rigg- og dekksutstyr og tjenester som eksempelvis montering.
- Markedsføring
- Planlegging og organisering av riggverkstedet.
Kvalifikasjoner:
- Søker må ha bakgrunn fra seiling og forstå seiling.
- Vi vil vektlegge evne til å bygge relasjoner og opprettholde gode kundeforhold.
- Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:
- Løsningsorientert, målrettet og hardtarbeidende.
- Engasjert i din egen arbeidshverdag
- Må kunne jobbe selvstendig og i team.

Vi tilbyr:
- Vi vil gi opplæring om produkter og løsninger vi leverer.
- Godt arbeidsmiljø, som er faglig sterkt.
- Utfordrende og variert arbeid
- Lønn etter avtale
- Mulighet til å utvikle kompetanse innen fagfeltet

Interessert? Ta kontakt med Didrik Godaker på tlf: +4741350626 for spørsmål. Send søknad og CV til didrik@southerncross.no snarest.