Logo Southern Cross Spars

Ledig stilling, Butikkansvarlig

Vi søker butikkansvarlig fulltid.

I stillingen som butikkansvarlig har du ansvaret for butikken hvor man møter kunder og finner tilpassede løsninger for rigg- og dekksutstyr til seilbåt. Man må ha inngående kunnskap om rigg- og dekksutstyr samt sette seg inn i produktene som føres slik at man har den kunnskap som trengs i møte med kunden. Som butikkansvarlig jobber man tett med og rapporterer til daglig leder.

Stillingstype: fast stilling, mulighet for noe sesongjustering. Oppstart 01.03.21 for innføring og opplæring av arbeidsoppgaver, datoen kan diskuteres.

Eksempel på arbeidsoppgaver:

– Kontakt med kunder

– Salg av rigg- og dekksutstyr og tjenester som eksempelvis montering.

– Markedsføring

– Planlegging og organisering av riggverkstedet.

Kvalifikasjoner:

– Søker må ha bakgrunn fra seiling og forstå seiling.

– Vi vil vektlegge evne til å bygge relasjoner og opprettholde gode kundeforhold.

– Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

– Løsningsorientert, målrettet og hardtarbeidende.

– Engasjert i din egen arbeidshverdag

– Må kunne jobbe selvstendig og i team.

Vi tilbyr:

– Godt arbeidsmiljø, som er faglig sterkt

– Utfordrende og variert arbeid

– Lønn etter avtale

– Mulighet til å utvikle kompetanse innen fagfeltet

Shopping cart0
Du har ikke bestilt noe ennå!
Continue shopping
0